Wall Street Journal, Financial Times, Business Week si The Economist sunt produse de nisa, pentru afaceri. Titlurile de mai sus sunt printre cele mai citite. "Sunt publicatii care si-au format un renume in randul oamenilor de afaceri si au cele mai bune materiale si analize din domeniile pe care le acopera. Ast le face citite", a explicat Lee Rainie, directorul Institutului PEW. Se spune ca un "business man" adevarat trebuie sa aiba unul din titlurile de mai sus sub brat, altfel nu este un "business man".
Ziare de top, precum The Wall Street Journal, Financial Times sau New York Times, taxeaza accesarea integrala a continutului online intr-o perioada cand oamenii considera ca toata informatia de pe web trebuie sa fie gratuita.
Unele ziare au inceput sa micsoreze aria ce cuprinde materiale "premium", care pot fi vizionate contra cost, dar nu isi vor oferi tot continutul "free".
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
Când se pune busuioc sub pernă de Sfântul Andrei. Respectă acest ritual dacă...
Sursa: kudika.ro