Potrivit agentiei slovace CTK, citata de AFP, Consiliul audiovizualului din Slovacia a estimat ca emisiunea difuzata de canalul JoJ, anul trecut, care a ridiculizat instructiunile aplicarii dragostei crestine in conduita automobilistilor, a socat telespectatorii si nu a fost obiectiv.
"Preotii nu sunt cei mai buni experti pentru a da sfaturi de conduita automobilistilor, iar Vaticanul are doar doi kilometri de drum si ultimul accident de circulatie a avut loc acum mai bine de sase luni", a ironizat canalul.
JOJ este un post de televiziune privat din Slovacia, lansat in anul 2002.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro