Cercetatorii de la Universitatea Hiroshima din Japonia au publicat in ultimul numar al revistei PLoS One rezultatele studiului lor asupra "emotiei pozitive activate de dragalasenie" (cuteness-triggered positive emotion).
Trei experimente au fost organizate pentru a stabili efectul vizionarii de poze cu animalute si bebelusi asupra performantei la locul de munca. In cazul fiecarei probe, participantii aveau de indeplinit diferite sarcini simple, dupa ce se uitau la poze cu pui de animale (poze dragute), cu animale adulte (poze ne-dragute) si cu obiecte (poze neutre).
In cazul sarcinilor care necesitau mai multa atentie, participantii care vizionasera pozele dragute s-au descurcat mai bine.
Cercetatorii au explicat ca atentia participantilor a devenit mai focalizata, un efect indus de emotia pozitiva activata de dragalasenie. Pe viitor, cercetatorii considera ca se va putea folosi aceasta emotie pozitiva pentru a induce tendinte comportamentale in situatii specifice, precum condusul si munca de birou (situatii in care este nevoie de atentie sporita), scrie io9.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro