Locul in care se afla Krypton, planeta natala a personajului Superman, a fost "identificat" de influentul astrofizician Neil deGrasse Tyson, care a fost angajat in acest scop de compania DC Comics.

Astfel, planeta fictiva Krypton s-ar afla pe orbita stelei pitice LHS 2520, sustine Neil deGrasse Tyson, directorul Hayden Planetarium din Muzeul American de Istorie Naturala din New York.

Potrivit editorului Mike Wall al site-ului SPACE.com, acea stea se afla la o distanta de 27,1 ani-lumina de Terra, in partea sudica a constelatiei Corvus. Acea stea este mai rece si mai mica decat Soarele nostru.

"Acesta este un moment major pentru miturile cu Superman, care ii ofera acestui supererou un loc in Univers", a declarat Dan DiDio, editorul diviziei DC Entertainment.

"Sa il avem pe Neil deGrasse Tyson in cartea noastra reprezinta un lucru, dar, aplicand stiinta din lumea reala in aceasta poveste, a schimbat pentru totdeauna locul lui Superman in istorie. Fanii lui vor putea de acum inainte sa priveasca cerul pe timpul noptii si sa spuna: «Acolo s-a nascut Superman»", a adaugat el.

Detaliile despre "descoperirea" lui Neil deGrasse Tyson vor aparea intr-o noua revista din seria Superman, intitulata "Star Light, Star Bright", care va aparea in America de Nord miercuri.

Profesorul Neil deGrasse Tyson, care are deja o anumita experienta in ceea ce priveste aplicarea stiintei in industria de divertisment, va aparea si el in acea revista de benzi desenate, in care va avea rolul unui personaj care il ajuta pe Superman in aventurile sale, scrie MEDIAFAX.