Cercetatorii de la Universitatea Bretaniei de Sud din Franta au descoperit ca in apropierea brutariei dintr-un supermarket, oamenii sunt mai draguti: creste frecventa situatiilor in care isi alerteaza semenii ca le-a cazut ceva.
Desi suna a un experiment ridicol, rezultatele sale au fost publicate in "Journal of Social Psychology" si sugereaza ca anumite mirosuri declanseaza emotii pozitive si implicit un grad mai mare de altruism fata de straini.
"Ajutorul spontan este oferit mai degraba in zonele unde exista mirosuri placute, iar acest experiment confirma rolul mirosului ambiental in aparitia altruismului", a declarat unul dintre cercetatori, citat de huffingtonpost.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro