Cercetatorii de la Universitatea Bretaniei de Sud din Franta au descoperit ca in apropierea brutariei dintr-un supermarket, oamenii sunt mai draguti: creste frecventa situatiilor in care isi alerteaza semenii ca le-a cazut ceva.
Desi suna a un experiment ridicol, rezultatele sale au fost publicate in "Journal of Social Psychology" si sugereaza ca anumite mirosuri declanseaza emotii pozitive si implicit un grad mai mare de altruism fata de straini.
"Ajutorul spontan este oferit mai degraba in zonele unde exista mirosuri placute, iar acest experiment confirma rolul mirosului ambiental in aparitia altruismului", a declarat unul dintre cercetatori, citat de huffingtonpost.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop bani 15–21 decembrie – Claritate, reajustări și maturizare în fața...
Sursa: garbo.ro
-
Lia Savonea, reacție furioasă după proteste: A desființat toate completele...
Sursa: kudika.ro