Cand s-au vazut fara mijloc de raspandire a informatiei, utilizatorii s-au indreptat catre al doilea cel mai folosit mijloc de comunicare: Twitter. Astfel, au aparut o serie de statusuri, mai mult sau mai putin haioase.
- "Pentru fiecare tweet cu hashtagul #facebookdown, Zuckerberg primeste 1 cent. A facut o intelegere cu AOL :)"
- "Simt ca astazi se va munci in unele companii... #facebookdown"
- "Daca mai pica o data facebook, mark va trebui sa cumpere twitter"
- "Stati linistiti ca a inviat Facebook-ul . Ati vazut voi drac mort"
- "Nu mai plange Jeane/ Plansu' e de forma/ Facebook nu e mort/ Facebook se transforma"
Sursa: blog.thoughtpick.com
De asemenea, filmuletul de mai jos reprezinta "viteza" cu care Twitter raspandeste vestea despre Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro