Cand s-au vazut fara mijloc de raspandire a informatiei, utilizatorii s-au indreptat catre al doilea cel mai folosit mijloc de comunicare: Twitter. Astfel, au aparut o serie de statusuri, mai mult sau mai putin haioase.
- "Pentru fiecare tweet cu hashtagul #facebookdown, Zuckerberg primeste 1 cent. A facut o intelegere cu AOL :)"
- "Simt ca astazi se va munci in unele companii... #facebookdown"
- "Daca mai pica o data facebook, mark va trebui sa cumpere twitter"
- "Stati linistiti ca a inviat Facebook-ul . Ati vazut voi drac mort"
- "Nu mai plange Jeane/ Plansu' e de forma/ Facebook nu e mort/ Facebook se transforma"
Sursa: blog.thoughtpick.com
De asemenea, filmuletul de mai jos reprezinta "viteza" cu care Twitter raspandeste vestea despre Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro