Preotul bisericii „Sfantul Matthew din Oras” spune ca reclama are menirea sa faca oamenii sa se gandeasca la Craciun ca la povestea reala a unei femei tinere, sarace si necasatorite, care a ramas insarcinata.
„Incercam sa ii facem pe oameni sa se gandeasca la Craciun si sa aiba compasiune fata de oamenii aflati in situatii similare”, a delcarat Glyn Cardy pentru Channel 3 News.
Pe site-ul bisericii, oficialii spun ca au incercat sa evite mesajele sentimentale si banale obisnuite in aceasta perioada.
„Desi Craciunul este o sarbatoare optimista, cu Mos Craciun, cu reni, colinde si vasc, exista si realitati. Multi oameni sufera din cauza banilor, din cauza sanatatii, din cauza violentei”, este declaratia oficiala a bisericii, citeaza CBC.
Biserica nu este la prima reclama socanta pentru prima data. In 2009, ei au lansat o reclama in care Iosif si Maria erau in pat, dupa sex, cu mesajul „Saracul Iosif. Calea lui Dumnezeu a fost prea greu de urmat”. Anul acesta a lansat o reclama anti-discriminare pentru homosexuali.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro