O clienta T-Mobile din Florida a inceput sa planga si sa tremure cand a primit acasa o factura telefonica in valoare de peste 200.000 de dolari, in mare parte din cauza faptului ca fratele sau mai mic a uitat sa inchida roaming-ul de date pe parcursul unei vacante in Canada, scrie PCMag.com.

Celina Aarons are un plan de telefonie incheiat cu T-Mobile, operator parte a Deutsche Telekom, care detine actiuni si la Cosmote si Romtelecom, pentru intreaga familie formata din cinci persoane. Ea plateste in mod normal circa 175 dolari/luna, scrie MEDIAFAX.

Luna trecuta insa, fratele mai mic al ei, studentul Shamir care este surd si comunica exclusiv prin mesaje text, a petrecut 2 saptamani in Canada.

In timpul excursiei, Shamir a scris peste 2.000 de mesaje la 0,20 dolari/text, conform tarifelor T-Mobile. El a downloadat de asemenea videoclipuri la un pret de 10 dolari/MB – deci un clip de cinci minute de pe YouTube costa in jur de 100 dolari.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.