Bizarul hotel, destinat persoanelor decedate, se afla in orasul Yokohama din Japonia si are o capacitate de 18 locuri.
Cei 18 „oaspeti” sunt cazati in sicrie frigorifice, care costa pana la 12.000 de yeni si acolo asteapta ziua inmormantarii, intr-unul dintre cimiterele deja mult prea aglomerate.
Cu toate astea, managerii hotelului povestesc, pentru Daily Mail, ca mai primesc uneori vizitatori care cer camere.
„Acestora le raspundem ca avem doar camere reci”, spune patronul Hisayoshi Teramura.
Teramura a invatat sa faca un profit de pe urma mortii, intr-o economie inca subreda din Japonia, asta deoarece, in ultimul an, rata mortalitatii a crescu simtitor.
Pentru o programare la crematoriu, in Japonia se asteapta in medie 5 zile, ceea ce insemna ca morgile sunt aglomerate, iar singura solutie pentru familiile indurerate ramane „hotelul mortii”.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro