O arama placuta in aer poate fi la fel de eficienta ca muzica in a-i face pe petrecaretii din cluburi sa intre pe ringul de dans, potrivit unui studiu olandez, citat de dailymail.co.uk.

Existenta unei arome placute in aerul dintr-un club ii face pe clienti mai dispusi sa danseze, in schimbul unei miresme corporale s sau mirosului cel de fum obisnuite intr-un astfel de loc, a aratat o echipa de cercetatori de la Universitatea de Tehnologie din Delft, Olanda, scrie MEDIAFAX. Echipa a fost condusa de Hendrik Schifferstein, care studiaza experientele senzoriale asociate cu marketingul.

In cadrul experimentului, in trei cluburi au fost imprastiate tot atatea arome - de portocala, menta si apa de mare, dupa care 849 de clienti ai acestor localuri au fost rugati sa completeze chestionare privind experienta pe care au avut-o.

Cei care se aflau in cluburi cand erau folosite parfumurile au raportat o experienta mai placuta - au apreciat mai mult muzica si au dansat mai mult - fata de cei care au mers in aceleasi cluburi cand aerul nu era parfumat.

Nu a contat ce aroma a fost folosita, atat timp cat era un miros placut in aer, potrivit studiului publicat in Chemosensory Perception.

Astfel, parfumul ambiental ar putea avea un efect pozitiv in ceea ce priveste revenirea clientilor intr-un local si veniturile cluburilor, a apreciat Schifferstein.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.