Lantul de restaurante intentioneaza sa revolutioneze modul de servire a clientillor prin introducerea de terminale touch screen si carduri magnetice.

Masura urmeaza sa fie aplicata in 7000 de restaurante McDonald's din Europa.

Comanda fast-food este aceeasi de 30-40 de ani. Efortul de schimbare a comenzilor fast-food, vechi de 3-40 de ani, urmareste atragerea cat mai multor clienti care dispun de bani cash. Un alt obiectiv este acela ca restaurantele sa devina astfel mai accesibile si convenabile.

"Printre facilitati se numara si faptul ca durata unei tranzactii va fi mai mica cu aproape patru secunde mai putin pentru fiecare client, magazinele vor fi renovate, programul va fi extins si vom introduce meniuri noi", a anuntat Steve Easterbrook, presedintele McDonald's Europa.

Initial, platile directe vor fi introduse in Marea Britanie, Franta si Spania.

In ciuda entuziasmului conducerii lantului de restaurante, primele reactii ale publicului nu sunt pozitive. "In prezent imi caut un job. Daca vor mai aparea astfel de initiative va fi mai mult mai greu sa gasesc un loc de munca", este de parere o tanara de 21 de ani, in timpce o alta persoana spune ca lipsa contactului uman isi va spune cuvantul.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.