Potrivit unui studiu facut de japonezi, mirosul banilor, la propriu, ii determina pe angajati sa fie mai eficienti.

Asa ca, un parfumier inspirat a decis ca capteze mirosul evaziv al banilor si sa il imbutelieze.

Mirosul banilor, spun producatorii de parfum, ar putea sa motiveze oamenii sa munceasca mai mult si mai eficient. Sticluta de parfum se vinde intr-o cutie plina cu dolari maruntiti, transmite Daily Mail.

Patrick McCarthy, inventatorul parfumului, a amestecat mirosul banilor cu arome de grapefruit, mandarine, frezie, fructul pasiunii si pepene pentru a crea parfumul “Her Money”.

Pentru "His Money", inventatorul parfumului a facut o fuziune intre arome oceanice, citru alaturi de rozmarin, iarba si lemn pretios.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.