Romanul a schimbat etichetele cu pretul la 12 sticle de vin intr-un hypermarket Carrefour, transformand astfel un vin de buna calitate intr-unul de proasta calitate, scrie MEDIAFAX.
Astfel, el a pus o eticheta cu pretul de 1,39 de euro unei sticle de vin de buna calitate Chambertin al carui pret real este de 150 de euro si "a redus" valoarea alteia de la 59 de euro la 2,16 euro.
Prejudiciul total pentru magazin este de 1.200 de euro. "Clientul" a fost arestat luni, cand se afla la casa pentru a plati.
Romanul a actionat similar si in regiunea Parisului si in Touraine.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Cele mai bune smartphone-uri și tehnologii din 2025 | Year in Review alături...
Sursa: start-up.ro
-
Cum să îți îngrijești puloverele. Trucuri esențiale pentru a evita scămoșarea...
Sursa: garbo.ro
-
Andreea Marin, în lacrimi de ziua fiicei sale! Poezia care a emoționat...
Sursa: kudika.ro