Romanul a schimbat etichetele cu pretul la 12 sticle de vin intr-un hypermarket Carrefour, transformand astfel un vin de buna calitate intr-unul de proasta calitate, scrie MEDIAFAX.
Astfel, el a pus o eticheta cu pretul de 1,39 de euro unei sticle de vin de buna calitate Chambertin al carui pret real este de 150 de euro si "a redus" valoarea alteia de la 59 de euro la 2,16 euro.
Prejudiciul total pentru magazin este de 1.200 de euro. "Clientul" a fost arestat luni, cand se afla la casa pentru a plati.
Romanul a actionat similar si in regiunea Parisului si in Touraine.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro