Romanul a schimbat etichetele cu pretul la 12 sticle de vin intr-un hypermarket Carrefour, transformand astfel un vin de buna calitate intr-unul de proasta calitate, scrie MEDIAFAX.
Astfel, el a pus o eticheta cu pretul de 1,39 de euro unei sticle de vin de buna calitate Chambertin al carui pret real este de 150 de euro si "a redus" valoarea alteia de la 59 de euro la 2,16 euro.
Prejudiciul total pentru magazin este de 1.200 de euro. "Clientul" a fost arestat luni, cand se afla la casa pentru a plati.
Romanul a actionat similar si in regiunea Parisului si in Touraine.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro