Tricourile se vand cu 34,95 de dolari si au inscriptionate pe piept, cu vopsea cauciucata impregnata cu aroma de ciocolata, mesaje de genul "Iubesc ciocolata". "Cu totii cunoastem mirosul de ciocolata. Ne-am gandit in primul rand la iubitorii sai: sa nu se ingrase si in acelasi timp sa se bucure si de mirosul sau", a afirmat omul de afaceri. Husmann a declarat ca are de gand sa lanseze linii de vestimentatie si cu alte arome: cafea, guma de mestecat, aroma de mere sau capsune.
Despre autor:
Sursa: Libertatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro