Tricourile se vand cu 34,95 de dolari si au inscriptionate pe piept, cu vopsea cauciucata impregnata cu aroma de ciocolata, mesaje de genul "Iubesc ciocolata". "Cu totii cunoastem mirosul de ciocolata. Ne-am gandit in primul rand la iubitorii sai: sa nu se ingrase si in acelasi timp sa se bucure si de mirosul sau", a afirmat omul de afaceri. Husmann a declarat ca are de gand sa lanseze linii de vestimentatie si cu alte arome: cafea, guma de mestecat, aroma de mere sau capsune.
Despre autor:
Sursa: Libertatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro