Potrivit Luxuo, Francesco De Molfetta, creatorul valului a declarat ca a realizat acest val pentru a "denunta o societate bazata pe cultul aparentelor, utilizand un brand care reprezinta cautarea faricirii efemere".
"Aceasta noua metoda de interpretare a artei sacre poate fi comparata cu opera de arta a lui Maurizio, Venetia, 1999, care a prezentat o figura de ceara a lui Papa Ioan Paul al 2 lea, lovit de un meteorit" , a declarat curatorul bienalei, Giuseppe Bacci, adaugand ca "acest gen de arta este cea mai buna metoda de a atinge inconstientul vizitatorilor" .
Bienala are loc la Isola del Gran Sassom in regiunea Abruzzo.
Artistul De Molfetta, originar din Milano, a expus opere in Tokyo, la galeria de arta contemporana T20, la Murcia, Spania si la muzeul Besancon din Franta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro