Poate ca acum va intrebati cum ramane cu G. Buzz, proiect lansat de acelasi Google, care se dorea, de asemenea, sa-i fie "dusman de moarte" Facebook-ului. Potrivit lui D'Angelo, "Specialistii Google au realizat ca Buzz nu este suficient de bun si ca trebuie sa construiasca o retea sociala de prima clasa, nou-nouta", inspirata oarecum din modelul faimoasei platforme lansate de Mark Zuckerbeg.
TechCrunch subliniaza ca Google este singura companie care si-ar permite sa intre vreodata in competitie cu Facebook, din cauza potentialului si notorietatii uriase pe care o are. Insa, chiar si asa, sa creezi un nou Facebook nu este usor, deoarece aproape 500 de milioane de oameni au conturi pe Facebook si nu se vor lasa convinsi prea usor sa-si mute "catrafusele" pe o alta platforma sociala. Mai ales cand cunosti antecedentele Google (vezi Buzz, Wave si Orkut). Totusi, cu siguranta va fi o competitie interesanta, pentru noi, utilizatorii cei de toate zilele.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro