Angajatii unui call center din apropiere de Florenta (Italia) erau umiliti si biciuiti la picioare, daca nu obtineau rezultate satisfacatoare, a descoperit Garda de Finante.

O alta pedeapsa folosita in call center era interzicerea folosirii toaletei, potrivit La Repubblica.

Autoritatile, care au lansat o ancheta privind compania in urma cu trei ani, au arestat cinci directori pentru maltratarea angajatilor, dar si pentru frauda fiscala.

Anunturile de angajare la compania Incisa, din centrul Italiei, promiteau bonusuri mari si comisioane din vanzarea de aspiratoare foarte performante, care ar elimina acarienii si alti paraziti vinovati pentru aparitia alergiilor. Potentialilor angajati li se prezentau luxul si stilul de viata al directorilor, transmite NewsIn.

Insa autoritatile au declarat ca angajatii de la call center erau supusi la presiuni enorme pentru a stabili numarul maxim de intalniri pentru agentii de vanzari.

Aspiratoarele fabricate in Statele Unite - care costau de fapt 494 de dolari - erau vandute cu 4.942 de dolari sau cu 7.964 de dolari in 60 de rate lunare. Astfel, compania ar fi avut vanzari nedeclarate de 6,35 de milioane de dolari, au declarat anchetatorii pentru ANSA.

Angajatilor li se cerea sa inceapa ziua cantand imnul national al Italiei si repetand sloganuri motivationale, in timp ce se tineau de mana.

Fiecare angajat nou primea un "prieten" care il presa sa vanda aspiratoare familiei si prietenilor. Operatorii lucrau adesea pana la 14 ore pe zi pentru a incerca sa isi indeplineasca obiectivele si a obtine bonusuri, care constau adesea intr-o vacanta exotica.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.