Datele furnizate de SecondShares arata ca Zynga are in acest moment circa 244 de milioane de utilizatori activi, insa doar saptamana trecuta, aplicatia a pierdut 4.2 milioane de utilizatori. Potrivit msnbc.msn.com, aceasta scadere brusca se poate datora faptului ca Facebook a schimbat modalitatea prin care utilizatorii primesc notificari si cereri de cadouri. De la 1 martie, Facebook nu mai trimite notificari de inscriere si de participare, prin urmare, oamenii nu mai sunt bombardati cu acele alerte continue, prin Facebook, care aveau un rol de reclama gratuita.
Nu putem spune ca Zynga are un viitor promitator in fata, mai ales ca Facebook a decis sa faca loc si pentru alte companii de pe piata jocurile online. Astfel, fanii platformei de socializare online se vor bucura in curand de Playfish, joc al companiei adverse, EA, cunoscuta pentru jocul “Battlefield: Bad Company 2” . Primul joc la EA, FIFA Superstars, va ajunge in curand pe Facebook, scrie joystiq.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro