Datele furnizate de SecondShares arata ca Zynga are in acest moment circa 244 de milioane de utilizatori activi, insa doar saptamana trecuta, aplicatia a pierdut 4.2 milioane de utilizatori. Potrivit msnbc.msn.com, aceasta scadere brusca se poate datora faptului ca Facebook a schimbat modalitatea prin care utilizatorii primesc notificari si cereri de cadouri. De la 1 martie, Facebook nu mai trimite notificari de inscriere si de participare, prin urmare, oamenii nu mai sunt bombardati cu acele alerte continue, prin Facebook, care aveau un rol de reclama gratuita.
Nu putem spune ca Zynga are un viitor promitator in fata, mai ales ca Facebook a decis sa faca loc si pentru alte companii de pe piata jocurile online. Astfel, fanii platformei de socializare online se vor bucura in curand de Playfish, joc al companiei adverse, EA, cunoscuta pentru jocul “Battlefield: Bad Company 2” . Primul joc la EA, FIFA Superstars, va ajunge in curand pe Facebook, scrie joystiq.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro