Potrivit presei americane, decizia de a insera in numarul din luna iunie un poster 3D a fost luata pentru a impulsiona vanzarile publicatiei, care au scazut de la 3,5 milioane in 2006 la 1,5 milioane in prezent, relateaza NewsIn.
Directorul editorial al publicatiei Jimmy Jellinek a declarat ca numarul din luna iunie va contine un poster tridimensional cu modelul american Hope Dworaczyk, pentru a aminti cititorilor ca in ciuda tuturor posibilitatilor existente pe internet, nimic nu se compara cu sentimentul de a tine o revista in mana.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro