Potrivit Tabu, in 2009, clericul egiptean Safwat Higazi a declarat ca logo-ul cu sirena al celor de la Starbucks o reprezinta, de fapt, pe Estera, legendara regina evreica a regelui persan Ahasverus. Higazi a lansat o provocare tuturor musulmanilor sa boicoteze cafenelele Starbucks din intreaga lume araba, arata Memri.org.
Scandalul cel mai mare a venit cand Starbucks a intrat pe piata din Arabia Saudita si a scos sirena de pe eticheta, lasand numai coroana pe care o purta. De aici s-a ajuns foarte usor la concluzia ca logo-ul incoronat de la Starbucks este un simbol al reginei Estera, cea care, conform mitului (si cartii Ester din Biblie), a salvat comunitatea evreiasca aflata in exil de la un masacru si le-a dat tuturor evreilor dreptul de a se apara, de a riposta si de a purta arme. Evreii sarbatoresc si astazi, de Purim, acest eveniment.
Click aici pentru a vedea evolutia logo-ului Starbucks.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro