Britanicii au votat cantaretul de opera din reclama 'Go Compare' drept personajul celei mai iritante reclame produse anul trecut.
Clipul "Go compare" a fost urmat indeaproape de Cash4Gold, un clip ce incearca sa convinga telespectatorii sa-si vanda bijuteriile uzate. Pe locul trei se afla reclama pentru odorizantele de toaleta Glade Touch 'n Fresh, in care un baietel o roaga pe mama sa sa foloseasca baia prietenului sau pentru ca miroase mai frumos.

Potrivit The Telegraph, purtatorul de cuvant al revistei Marketing Magazine si autorul topului reclamelor enervante a declarat ca a fost un an plin de spoturi nereusite, insa acestea au fost cireasa de pe tort.


Cele mai sacaitoare reclame din 2009:

1. Go Compare si cantaretul de opera


2. Cash 4Gold – Vinde-ti bijuteriile din aur!

3. Odorizantul Glade touch 'n fresh: Vreau sa folosesc baia lui Paul!

4. Swiftcover – Rock starul Iggy Pop este imaginea unei firme de asigurari


5. Confused.com – Cativa oameni vorbesc despre asigurari si cat de usor sunt de accesat

6. 118 247 – Un jingle infantil, numele companiei este ales ca sa ritmeze cu "directory heaven"

7. Churchill – Cainele care poate spune doar 2 cuvinte: "Oh, no"


8. Webuyanycar.com – Un jingle care se repeta fara sa transmita (aproape) niciun mesaj

9. Nintendo – Ant & Dec intra in interactiune cu publicul lor. Fara succes, insa!


Enjoy Nintendo with Ant & Dec - Awesome video clips here


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.