Daca in Vest si pentru a vinde biscuiti sau scutece agentiile de publicitate se folosesc de aluzii si replici cu tenta sexuala, in Rusia reclamele la produse sau jucarii sexuale evita cu desavarsire acest lucru.

In Rusia, reclamele sunt destul de sincere comparativ cu cele autohtone sau fata de cele din Vest. Sa luam exemplul unei reclame la un sex-shop (click aici pentru poster) "Strawberry, magazinul pentru cei cu adevarat indragostiti". Desi imaginea prezinta o tanara ce se intoarce de la cumparaturi cu o sacosa de jucarioare si instrumente sexuale, zambetul candid aproape ne convinge ca nu le va folosi pentru sex. Ar fi putut avea la fel de bine in maini o punga cu alimente din supermarket, nimeni nu ar fi sesizat diferenta de atitudine. Va imaginati cum ar fi aratat la noi o reclama la un sex-shop?

Totusi, rusii nu au primit prea bucurosi aceasta reclama, criticii plasand-o printre cele mai necuviincioase reclame afisate vreodata pe panourile rusesti, potrivit EnglishRussia. Sa fie oare esticii mai pudibonzi sau doar tin la normele morale si considera ca iubirea nu se poate rezuma strict la sex si fantezii hedoniste?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.