Chiar daca suntem tentati sa credem ca dialogul tehnologizat ne face oratori mai slabi, potrivit unui recent studiu britanic, SMS-urile, messenger-ul si retelele sociale stimuleaza competentele lingvistice ale copiilor.
Potrivit BBC, studiul condus de National Literacy Trust a fost aplicat pe 3001 copii cu varste cuprinse intre 9 si 16 ani. Rezultatele au aratat ca 24% dintre acestia scriu pe propriul blog, 73% folosesc servicii de chat online pentru a relationa cu prietenii si 82% trimit SMS-uri cel putin o data pe luna.

Cu cat copiii folosesc mai multe forme de comunicare, cu atat se exprima mai bine in scris. In plus, anumite voci incurajeaza incorporarea SMS-urilor si a calculatorului in activitatea scoalara. John Coe, secretar general in cadrul Asociatiei Nationale pentru Educatie Primara, propune ca tehnologia sa fie folosita pentru cercetarea la clasa.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.