Un spot publicitar al companiei Actimel care sustinea aportul de sanatate adus de iaurtul consumat zilnic a fost recent interzis difuzarii.
Reclama spunea ca parintii isi pot proteja copiii de bolile copilariei daca le dau sa bea zilnic iaurt, acesta parand unicul remediu pentru o viata normala. ASA (Autoritatea pentru Standarde in Publicitate) s-a sesizat si a banat reclama, pe motiv ca Danone nu poate sustine calitatile pe care le-a prezentat in reclama.

In plus, ASA a mai adaugat ca reclama este inselatoare si nu este coerenta, informeaza Sky News. In video era prezentata o sticla de Danone care facea giumbuslucuri si scotea sunetele unui copil care se juca. De pe background se aude la un moment dat o voce "Copiii iubesc Actimel si acesta este bun cu ei de asemenea", apoi un copil care rade si vocea adaugand "Actimel. Dovedit stiintific ca iti poate ajuta copiii".

Danone a declarat ca doar 23 de oameni dintr-un grup de 6.000 de persoane de diferite varste au prezentat io mbunatatire a starii de sanatate dupa ce au baut Actimel. Unele dintre studii au fost facute pe copii bolnavi din spitalele din India si Rusia. Compania Danone s-a declarat foarte dezamagita de decizia ASA.

ASA a avertizat ca toate brandurile care promoveaza produse pro-biotice trebuie sa prezinte beneficii reale, care sa nu induca populatia in eroare. La inceputul acestei luni, expertii de la Protectia Consumatorului UE au respins o serie de propuneri legate de beneficiile produselor pro-biotice. In septembrie, gigantul Danone a fost obligat sa plateasca despagubiri de 22 milioane de euro unor clienti care au fost dusi in eroare de pozitionare Activia ca un alt produs pro-biotic, potrivit Daily Mail.




Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.