Pentru a atinge un segment mai mare de clienti, BMW isi lanseaza propria masinuta de oras. Dupa ce in anii 50 si-a format mana cu popularele Isetta, grupul german va lansa un nou automobil de mici dimensiuni, menit sa concureze clasa A de la Mercedes si modelul Audi A1.
Primul „experiment“, BMW Isetta, era o jucarie de oras ce incapea si in garsoniera unei domnisoare, scrie Cotidianul.

Constructorul bavarez de automobile BMW va lansa pana in 2013 propria serie de masini de dimensiuni mici care, cel mai probabil, vor fi bazate pe platforma Mini, scrie revista „Car Magazine“. Noua serie, numita „0-series“, precum si Untere Kompaktklasse (clasa subcompacta), va concura direct cu clasa A de la Mercedes si cu Audi A1. Auto­mo­bilele vor avea tractiune pe fata, o premiera pen­tru BMW, care sustinea ca nu va crea niciodata astfel de masini. Vor exista trei versiuni ale noii serii: un roadster cu doua locuri, un hatchback cu trei usi si unul cu cinci usi. Directorul BMW, Norbert Reithofer, a confirmat faptul ca grupul pe care il conduce pregateste un automobil de dimensiuni mici, de oras, cu consum si emisii reduse.

Potrivit unor surse citate de presa, versiunea cu motor cu combustie va avea un pret accesibil pentru a se bucura de succes si pe pietele emergente. Nu se stie deocamdata sub ce brand va fi lansata noua serie. Speculatiile merg de la insigna BMW la cea Mini, pana la Triumph sau Isetta. Constructorul german nu este novice in domeniul masinilor de „buzunar“. Incepand cu 1955, BMW a construit o serie de micromasini, numite Isetta, dupa un model aparut initial in Italia. Primul BMW Isetta avea un motor de motocicleta cu un cilindru, de 247 de centi­metri cubi. Au fost produse in total aproape 162.000 de astfel de masinute.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.