Capacitatea imaginilor subliminale de a influenta persoanele care le urmaresc face de ani buni obiectul unor discutii aprinse, mai ales in lumea publicitatii, potrivit Descopera. Pana acum, mai multe studii au indicat faptul ca perceptia inconstienta a informatiilor subliminale este in masura sa suscite o reactie emotionala, dar rezultatele acestor cercetari au fost puse sub semnul intrebarii de metodologia utilizata, considerata destul de ambigua.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum se simte Ada Galeș la aproape un an după diagnosticul de cancer: Mi-a...
Sursa: kudika.ro