Psihologii de la University College din Londra au stabilit in cadrul unui studiu recent ca oamenii nu sunt influentati decat de mesajele subliminale cu continut negativ, fiind mai usor de receptat decat cele pozitive.
Acele imagini care ii sunt propuse unui observator pentru o perioada de timp atat de scurta incat acesta nu le poate percepe constient sunt eficiente mai ales atunci cand vehiculeaza un continut negativ, informeaza Le Scienze.

Capacitatea imaginilor subliminale de a influenta persoanele care le urmaresc face de ani buni obiectul unor discutii aprinse, mai ales in lumea publicitatii, potrivit Descopera. Pana acum, mai multe studii au indicat faptul ca perceptia inconstienta a informatiilor subliminale este in masura sa suscite o reactie emotionala, dar rezultatele acestor cercetari au fost puse sub semnul intrebarii de metodologia utilizata, considerata destul de ambigua.



Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.