Cu ocazia Zilei Internationale a Pamantului, Disney a lansat primul documentar despre natura, promitand ca pentru fiecare bilet cumparata la "Earth" la cinema, compania va planta cate un copac. Daca se va tine de promisiune insa ramane de vazut...
La aproape o saptamana de la lansarea documentarului, dupa un weekend in care „Earth” s-a clasat pe primul loc in box-office-ul american, Disney, daca si-ar tine promisiunea ar trebui sa planteze o adevarata padure amazoniana. Oamenii s-au inghesuit intr-adevar sa vada documentarul filmat impreuna cu BBC şi Discovery Channel. Dupa estimarile Ecorazzi, pana acum Disney este dator omenirii cu aproape 2 milioane de copacei pe care ar trebui sa-i planteze. Acest numar de copaci a fost calculat pornind de la media biletelor la cinema in SUA: 7.18 dolari.

Filmul a ridicat foarte mult asteptarile unui film documentar despre natura, incasarile ridicandu-se la peste 14 milioane de dolari de miercuri pana acum ($14,201,000). Adaugand la aceasta suma incasarile din intreaga lume, „Earth” a reusit sa stranga aproape 95 de milioane de dolari ($94,120,799).

Poate ca cei de la Disney ar fi trebuit sa specifice ca vor planta copaci doar in „gradina SUA”, nu in intreaga lume, chiar si asa plantarea a 2 milioane de copaci nu e o munca usoara si va trebui sa dea explicatii despre modul in care isi va tine promisiunea.

Pe scurt documentarul urmareste povestea a 4 familii de animale, ca un fel de calatorie a pamantului in jurul soarelui, prezentand influenta masiva pe care o au toate vietuitoarele asupra planetei, incepand de la primavara arctica pana la iarna din Antarctica. Filmul este realizat de acelasi producator al seriilor "Planet Earth" si "The Blue Planet.", britanicul Alastair Fothergill.




Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.