O campanie guvernamentala dusa in Marea Britanie se afla in centrul unui scandal, fiind aspru criticata pentru ca promoveaza promiscuitatea in randul tinerelor adolescente si femei. 5,2 milioane de lire sterline a consumat departamentul sanatatii pentru a transmite tinerelor ca "Increderea oferita de prezervative creste sex-appeal-ul", sloganul folosit de autoritati.
Mesajul transmis de oficialitati este ca "barbatilor nu le place nimic mai mult decat o femeie care stie ce vrea", relateaza The Telegraph, citat de ziare.com. In cadrul programului lansat de ministrul Sanatatii britanic Dawn Primarolo se gasesc si sfaturi pentru tinere referitoare la cum ar trebui sa-si convinga partenerul sa poarte prezervativ, cand vine vorba de sex.

Fraze precum "Sa te pregatim pentru calatoria vietii tale" sunt sugerate pentru echiparea corespunzatoare a partenerului. "A avea un prezervativ la tine cand iesi in oras ar trebui sa fie la fel de normal ca si cum ai avea un telefon, cheile si o poseta", a declarat Sarah Hedley, care scrie pentru Cosmopolitan si care a fost cooptata pentru acest proiect.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.