Conform studiului, citat de ziare.com, barbatii homosexuali pun un accent mai mare pe moda si produse de marca decat cei heterosexuali, motiv pentru care 43 la suta din homosexuali cheltuiesc anual 2.000 de euro sau peste pentru imbracaminte, comparativ cu doar 23,5 la suta in cazul barbatilor heterosexuali. Puterea de cumparare mai mare a homosexualilor a declansat la nivel de firme o campanie de atragere a acestora, companiile concentrandu-se in acesta perioada de reducere a investitiilor pe grupuri tinta, in cazul de fata homosexualii.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro