Aproape jumatate din tinerii sub 21 de ani si-au parasit partenerii, in ultimul an, prin intermediul platformelor Facebook sau Twitter, arata un articol din cotidianul britanic Daily Mail.

Doua treimi din cei chestionati isi documenteaza relatia postand, de exemplu, fotografii de la nunta, jumatate dintre ei facandu-si publica logodna prin intermediul unui anunt postat pe profilul personal. Altii au ales sa-si anunte despartirile prin intermediul unui email sau al unui mesaj pe Twitter.

Cei cu varste intre 22 si 30, care au inceput sa socializeze online mai tarziu, se incred in mai mica masura in mesajele postate public decat in comunicarea directa: doar 18% dintre ei au incheiat o relatie printr-un update de Facebook sau Twitter. 95% dintre participantii sondajului realizat de Lovehearts.com, citat de Daily Mail, au folosit cel putin o data o retea sociala pentru a vedea ce mai fac fosti iubiti.

Subiectul "statusului de relatie" in ceea ce priveste profilul de Facebook e unul destul de comun printre utilizatorii retelei. Unele cupluri s-au "casatorit" pe Facebook, altele isi schimba statusul din "Intr-o relatie cu.. X" in "E complicat" in functie de cum se inteleg in momentul respectiv. Dupa divortul pe Facebook petrecut recent in Lancashire, care a atras atentia opiniei publice asupra interactiunilor pe care le intretinem in mediu virtual, tema increderii pe care o acordam noilor media in ceea ce tine de relatiile amoroase devine de actualitate. Cu atat mai mult cu cat Facebook a depasit, ca popularitate, luna trecuta, reteaua detinuta de News Corp, MySpace, devenind un fenomen international.

Romania se afla pe locul doi in clasamentul tarilor in care popularitatea Facebook a evoluat spectaculos, in ultima vreme, cresterea trimestriala a numarului de romani inscrisi fiind de 400%.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.