In conditiile scaderii tot mai drastice a numarului de britanici care mananca in oras, un restaurant din Londra ii lasa pe clienti sa plateasca atat cat considera ca este corect, in loc sa le aduca notele de plata.

Restaurantul a decis ca pe toata durata lunii februarie sa nu prezinte clientilor nota de plata. "Ramane in intregime la latitudinea clientului. Poate sa-mi dea 100 de lire sau un penny. Ii cer doar sa plateasca atat cat crede ca valoreaza mancarea si serviciul", a declarat Peter Ilic, proprietarul restaurantului, potrivit NewsIn.

Restaurantul "Little Bay", situat pe Farrington Road, in nordul Londrei, nu va mai prezenta nicio nota de plata clientilor in luna februarie. Desi bauturile nu au fost incluse in aceasta oferta, proprietarul restaurantului a dat asigurari ca vor fi servite carafe cu apa.

"Mi s-a parut lucrul care trebuie facut cand toata lumea se simte impovarata de criza (...) Am vazut atatia angajati din City (cartier de afaceri din Londra - n.red.) cautand pranzuri la preturi mici", a adaugat omul de afaceri, care este de 26 de ani in afacarea cu restaurante.

"Chiar daca oamenii nu platesc nimic, am spus personalului sa-i trateze ca si cum ar lasa 50-60 de lire", a declarat el in interviurile acordate presei engleze.

Inainte de aceasta oferta neobisnuita, o masa pentru o persoana costa la "Little Bay" in jur de 15 euro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.