Patronul unei pizzerii bucurestene a lansat o gama de preparate culinare in ton cu starea emotionala a cumparatorului. Astfel, clientii pot comanda o pizza "depresiva", "claustrofoba" sau "harakiri".
Bucurestenii au posibilitatea sa-si comande la domiciliu o pizza in functie de starea lor de spirit. Proprietarul unei noi pizzerii s-a gandit sa includa in meniu cateva oferte, care sa fie in trend cu preferintele tinerilor din ziua de astazi. Astfel au luat nastere pizza "emo", "depresiva", "claustrofoba" si "harakiri". "Totul a inceput de la un banc care circula pe internet: "Care este diferenta dintre o pizza normala si una emo? Pizza emo se taie singura"", ne-a dezvaluit Dan Pricop, patronul afacerii. Noile sortimente au calitati care se reflecta in denumire. De exemplu, pizza "emo" are un aspect inchis, datorita maslinelor si piperului, iar "harakiri" este foarte picanta.


Despre autor:

Cancan

Sursa: Cancan


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.