Initiativa poarta numele Whopper Sacrifice si este o campanie publicitara marca Burger King pentru a-si promova cel mai cunoscut sandwich, Angry Whopper.
Pentru a intra in posesia sandwich-ului, utilizatorii popularei retele de socializare online sunt invitati sa acceseze site-ul aplicatiei Whopper Sacrifice. Odata instalata, aceasta ofera utilizatorului un talon in schimbul caruia se primeste un hamburger, cu conditia selectarii si stergerii unui grup de zece nume din lista de prieteni, relateaza NewsIn.
Creatorii aplicatiei Whopper Sacrifice au mai nascocit un text care sa-l anunte pe prietenul scos din lista, intr-o maniera destul de criptica, faptul ca “a fost sacrificat pentru un Whopper gratuit”.
Aplicatia a fost descarcata deja de peste 75.000 de utilizatori, numarul total al prietenilor inlaturati a trecut de 150.000, iar cupoanele gratuite distribuite de Burger King au trecut de 7.000. Campania este valabila doar pe teritoriul Statelor Unite.
Brian Gies, responsabil de marketing in cadrul lantului de fast food, sustine pentru “New York Times” ca tinteste de ceva vreme o campanie via Facebook, dar ca a asteptat pana sa ii vina o idee suficient de malitioasa.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Investimental lansează un nou instrument de investiții
Sursa: futurebanking.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Cum ne pregătim pentru Sărbătoarea Sfântă a Paștelui? Tradiții și obiceiuri...
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Vilă interbelică din centrul Capitalei, scoasă la vânzare...
Sursa: wall-street.ro