Dupa controversa cu taranii virgini din Transilvania, Burger King masoara prieteniile din retelele sociale oferind un sandwich utilizatorilor Facebook care isi sterg zece prieteni.
37 de centi, pretul unei prietenii pe Facebook, la “moneda” instituita de Burger King: avand in vedere ca pretul unui Angry Whopper este de 3,7 dolari.

Initiativa poarta numele Whopper Sacrifice si este o campanie publicitara marca Burger King pentru a-si promova cel mai cunoscut sandwich, Angry Whopper.

Pentru a intra in posesia sandwich-ului, utilizatorii popularei retele de socializare online sunt invitati sa acceseze site-ul aplicatiei Whopper Sacrifice. Odata instalata, aceasta ofera utilizatorului un talon in schimbul caruia se primeste un hamburger, cu conditia selectarii si stergerii unui grup de zece nume din lista de prieteni, relateaza NewsIn.

Creatorii aplicatiei Whopper Sacrifice au mai nascocit un text care sa-l anunte pe prietenul scos din lista, intr-o maniera destul de criptica, faptul ca “a fost sacrificat pentru un Whopper gratuit”.

Aplicatia a fost descarcata deja de peste 75.000 de utilizatori, numarul total al prietenilor inlaturati a trecut de 150.000, iar cupoanele gratuite distribuite de Burger King au trecut de 7.000. Campania este valabila doar pe teritoriul Statelor Unite.

Brian Gies, responsabil de marketing in cadrul lantului de fast food, sustine pentru “New York Times” ca tinteste de ceva vreme o campanie via Facebook, dar ca a asteptat pana sa ii vina o idee suficient de malitioasa.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.