Ca ilustratie, felicitarile prezinta o serie de fotografii vintage realizate in perioada crizei din anii '30. Printre imagini se numara una ce infatiseaza o familie care si-a pierdut locuinta, alta cu o femeie care arde cadourile de Craciun pentru a se incalzi, precum si fotografia unui barbat lihnit, care mananca la o cantina sociala.
Sugestiv si ironic in acelasi timp, ultima fotografie este insotita de urarea "Sper ca iti place supa...".
Unele dintre cele mai bine vandute felicitari infatiseaza un barbat in mijlocul unei furtuni de zapada si are sloganul "Hold on to your hat. The worst is yet to come" (Tine-ti bine palaria. Inca nu a trecut ce-i mai rau).
"Cred ca oamenii au nevoie sa rada acum mai mult ca oricand. Umorul este un element esential pentru depasirea acestor vremuri grele", spune designerul care a realizat noile felicitari, Andrew Shaffer.
Acesta a subliniat faptul ca, dincolo de umorul negru din felicitarile sale si oricat de rele ar parea lucrurile acum, prezentul nu se compara cu consecintele marii crize din anii '30.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Beneficiile consumului de broccoli și rețete delicioase
Sursa: garbo.ro
-
Călin Georgescu cere continuarea procesului de votare în ciuda deciziei CCR
Sursa: kudika.ro
-
Washingtonul face apel la un „proces democratic paşnic”, după anularea...
Sursa: wall-street.ro