Clientii nu au intarziat sa apara, abonamentul fiind vandut ca painea calda in principal in grupul vanzatorilor de zarzavaturi ce lucreaza in piata agroalimentara. "Pai decat sa dau 5 mii de lei de fiecare data cand ma duceam la WC, mai bine dau 100 de mii, da’ stiu ca nu mai am treaba dupa aia o luna de zile. E foarte buna ideea", a declarat un client. In acest mod, prin acumularea de capital, patronii vor putea sa modernizeze WC-urile si sa ofere pietei noi servicii, adaptate noilor tendinte in afacerile de profil.
Despre autor:
Sursa: Ziarulcn.com
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro