Tinerii sufera de un asa-numit snobism modern, care-i determina sa arunce uriase sume de bani pe aparatura de uz casnic, de lux, care nu reprezinta nici pe departe o necesitate. Astfel, conform unui studiu realizat in Marea Britanie, una din patru persoane a achizitionat un mixer sofisticat sau un elaborat aparat de facut cafea pe care insa nu le-a folosit decat extrem de rar. In urma chestionarii a 2000 de persoane a fost realizat si un clasament al celor mai populare articole pentru impresionat oaspetii, prietenii sau rudele. Topul include, printre altele, aparatura electro-casnica inutila, dar extrem de costisitoare, sticle cu bauturi fine, fotografii din vacante exotice sau cu persoane celebre, sacose de firma, etc. Multi dintre cei chestionati au negat insa ca le achizitioneaza doar pentru a le expune.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro