"Perioada anilor '60 este considerta a fi leaganul culturii tinerilor, moment in care aceasta a si explodat; totusi, nu este exclus ca tocmai acestia sa fi fost anii in care curentul a inceput sa dispara. Oamenii tind sa scape din vedere o realitate evidenta - consumerismul, dincolo de cheltuirea banilor, reprezinta un mod de viata. Grupurile vocale, printre care si Beatles, nu erau altceva decat muzicanti interesati de imbogatire. Au reprezentat interesele tinerilor in aceeasi masura in care au facut-o The Spice Girls in 1990", crede Fowler.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro