Cu ajutorul unui program disponibil gratuit, oricine poate deveni importator in SecondLife. O meserie de viitor am putea spune...virtual, bineinteles.

Din cand in cand, pe masura ce vremea de afara devine si mai plictisitoare, o stire din SecondLife, cel mai reusit experiment de lume virtuala 3D functionala, nu poate decat sa bucure. Mai ales ca stirea conform careia platforma celor de la Linden Lab va fi, la propriu, mult mai mobilata, reprezinta un mare pas inainte pentru ceea ce teoreticienii spatiului virtual numesc "metaverse".

Ca in oricare alta lume, diversitatea e cea mai importanta. Cu ajutorul Prim Composer orice creatie realizata in 3DMAX va putea fi importata, in cativa pasi simpli, in spatiu virtual. Avand in vedere popularitatea programului de proiectare 3D, si vechimea acestuia, 1990, numarul de obiecte si cladiri care vor invada, la propriu, SecondLife, este impresionant.

Prim Composer ridica, practic, monopolul uneltelor disponibile pentru crearea de continut din laboratoatele Linden, punand la indemana tuturor crearea "prismelor", pana acum rezervata doar celor care chiar vroiau sa se produca in SL, "sculptura" de acest tip necesitand zeci de ore de tutoriale.

Progamul importa nu doar suprafetele 3D create, ci si texturile acestora, pozitia lor ramanand neschimbata.

Obiectele complexe, care pot include orice de la opere de arta la bijuterii, case, masini sau monumente, sunt extrem de cautate in SecondLife, iar programul care exporta orice continut 3DMAX in prisme deschide o noua nisa, atat in zona producatorilor de arta cat si pe piata fortei de munca virtuale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.