Nu incerca sa controlezi ce se scrie despre tine, nu cere textul inainte de publicare si nu folosi no comment, sunt doar trei dintre regulile pe care orice manager ar trebui sa le stie inainte sa comunice cu presa.
  • "Informatia trimisa catre presa trebuie sa aiba «valoare de stire» – filosofiile corporatiste, reuniunile care nu au caracter de eveniment (adica nu sunt cu adevarat remarcabile), produsele care nu au ceva inovativ sau special nu reusesc sa capteze interesul nimanui, oricat de importante sunt pentru compania care si-ar dori sa le comunice", puncteaza Gabriela Lungu, managing partner The Practice.
  • "Bunul-simt functioneaza de cele mai multe ori in orice relatie. De aceea, trateaza respectuos orice jurnalist. Altfel, risti sa fii catalogat cel putin arogant. Nu uita, ca unul dintre criteriile dupa care jurnalistii isi aleg interlocutorii este cel al experientelor trecute. Asadar, o interactiune buna, va duce la mai multe aparitii", spune Larisa Petrini, manaing partner Saatchi & Saatchi PR.
  • "Nu subestima niciodata forta si cunostintele despre piata ale unui jurnalist. O intrebare aparent naiva, ascunde, de cele mai multe ori, o intreaga cercetare prealabila despre acel subiect", spune Alina Melescanu.
  • Un manager care cere sa vada materialul inainte de publicare denota lipsa de profesionalism si aduce un afront la munca jurnalistului, explica Larisa Petrini. "Dar daca vrei sa verifici ulterior continutul, acolo unde este posibil, inregistreaza cu un reportofon propriu interviul. Micile ajustari pe propriile declaratii sunt permise".

Cititi integral topul lucrurilor pe care un manager trebuie sa le stie despre relatia cu jurnalistii pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.