“Oamenii devin foarte atenti in ceea ce priveste felul in care isi cheltuiesc banii, devin foarte selectivi, punand accent in primul rand pe calitate. Cei care vor continua sa se adreseze oamenilor asa cum a facut-o publicitatea pana acum au toate sansele ca in 23 de secunde sa primeasca un pumn in ochi.
Cred ca primordiala este intelegerea nevoilor consumatorilor, si nu agresarea lor cu produse. In loc sa incerce sa «bage pe gat» un produs, advertiserii ar trebui sa dialogheze cu clientii, sa vada pe ce nevoi se pliaza mai bine respectivul produs”, a declarat, pentru Wall-Street, Stefan Kolle.
Acesta considera ca tarile care au inregistrat in ultimii ani o crestere economica sustinuta, in aceasta categorie inscriindu-se si Romania, vor fi cele mai afectate de criza financiara.
Publicitate pe acest site
“Vor supravietui acele agentii care vor intelege strategia clientului, si, in acelasi timp, se vor apropia de acesta, aratandu-i ca ii impartasesc nevoile si problemele si ajutandu-l sa le depaseasca. Astfel se construieste loialitatea”, spune Kolle.
Actuala situatie financiara reprezinta un moment oportun investitiilor in advertising in cazul in care o companie are un portofoliu solid, format din produse de calitate, oamenii recomandand si altor semeni respectivele produse, crede reprezentantul FutureLab.
“Daca ai produse de exceptie, milioane de consumatori, nu ai nevoie de multa reclama. Una din cele mai importante surse de influenta in decizia de cumparare nu este televiziunea sau radioul, este recomandarea venita din partea familiei si prietenilor. O companie poate sa beneficieze de cea mai mare campanie de promovare, dar daca nu are o reputatie buna produsele ei nu vor fi cumparate.
Reputatia depinde de experienta pe care produsele le ofera consumatorului”, afirma Stefan Kolle.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Investimental lansează un nou instrument de investiții
Sursa: futurebanking.ro
-
Mona Lisa, ”cea mai dezamăgitoare” operă de artă din lume, ar putea fi mutată
Sursa: wall-street.ro