Scaderea accentuata a preturilor la televizoare falimenteaza afacerile micilor intreprinzatori profilati pe asigurarea service-ului pentru respectivele produse. Tendinta a aparut in urma cu circa 3 ani, dar a devenit tot mai evidenta in ultima vreme, agentii economici preferand sa isi inchida businessul si sa se reprofileze spre alte domenii mai banoase. si asta, pentru ca este tot mai rentabil sa iti schimbi televizorul stricat cu unul nou, decat sa apelezi la service.

"Foarte putini mai vin la service in postgarantie, pentru ca, doar daca nu e vorba de ceva minor, de cele mai multe ori reparatia poate ajunge si la doua milioane de lei", ne-a declarat Mihai Constantin, director de service la Rombiz.

Televizorul nou a luat fata second-hand-ului

Afacerile bazate pe reparatii tv au fost profitabile, atata vreme cat a existat o cerere semnificativa si o piata a produselor second-hand. "Veniturile din prestarea acestei activitati iti permiteau sa traiesti decent in urma cu 5 ani, cand existau pe piata televizoarele la mana a doua. in prezent, am renuntat sa mai reparam televizoare, pe fondul cererii tot mai scazute", ne-a declarat Daniel Gheorghe, patronul firmei Dell Service SRL. si pentru ca inchiderea sa nu se faca simtita, Gheorghe s-a reorientat catre instalarea sistemelor de supraveghere video sau alarme. Potrivit acestuia, lunar are in jur de 15-20 de solicitari, veniturile ridicandu-se la 2.000 de euro.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.