Designerii tunerului german au lucrat la capitolul aerodinamica, astfel ca masina a primit o buza de spoiler din fibra de carbon, difuzor spate tot din carbon, insertii din acelasi material fiind aplicate si pe prizele de aer. Se ofera, la alegere, jante din aliaj de 19 sau 20 de inch.
Motorul V8 de 420 CP nu a fost modificat, dat inginerii au schimbat sistemul de evacuare si astfel s-a ajuns la o putere maxima de 442 CP, in vreme ce cuplul maxim a crescut cu 20 Nm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,5 secunde (4,7 secunde pentru versiunea de serie) si ajunge la o viteza maxima de 310 km.
www.edo-competition.de
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro