Kitul, denumit Profile, impresioneaza in primul rand din punct de vedere estetic, caroseria vopsita in doua culori atragand atentia asupra elementelor de caroserie cum ar fi capota cu prize de aer, jantele de 20 de inch sau pragurile robuste. Spatele a fost cel mai modificat, designerii plasand pe capota un eleron frumos integrat, si patru tevi de esapament cu o alta forma, incastrate la extremele difuzorului de aer.
Si motorul cu 6 cilindri in linie a fost luat in vizor, puterea acestuia fiind marita de la 343 CP la 350 CP/8.000 rpm, prin inlocuirea filtrului de aer cu unul sport si prin modificarea electronicii. Nu e deloc o crestere impresionanta, dar cei de la AC Schnitzer promit ca se va resimti la capitolul dinamica, cu atat mai mult cu cat a fost schimbat si raportul final de transmisie. La asta se adauga sistemul Short Shift, care permite schimbarea mai rapida a treptelor.
Interiorul a primit scaune sport, pedalier din aluminiu si alte elemente de tuning din oferta AC Schnitzer.
Si inca ceva. AC Schnitzer a scos limitarea electronica a vitezei maxime. Nu au spus insa cam la ce viteza poate ajunge masina.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum se simte Ada Galeș la aproape un an după diagnosticul de cancer: Mi-a...
Sursa: kudika.ro