Noul Magum este si mai impresionant, pachetul estetic fiind deocamdata in prim plan. Grila fata prezinta niste prize de aer imense, facute parca sa absoarba tot ce sta in calea masinii. Aripile evazate au facut ca latimea masinii sa creasca cu 8 centimetri, iar cele patru tevi de esapament, cu diametru impresionant, nu lasa nici o indoiala asupra posibilitatilor uzinei de forta de sub capota.
De fapt, Magnum lucreaza inca la o versiune de 620 CP, bazata pe Cayenne Turbo, iar kitul estetic se preteaza oricarei versiuni Cayenne cu facelift.
Magnum ruleaza pe jante de 22 de inch, incaltate cu pneuri ContiCrossContact, garantate pentru o viteza maxima de 300 km/h. Suspensia este coborata cu 30 mm pentru mersul pe sosea, dar poate fi inaltata pentru rularea in offroad, asta daca va vrea cineva sa iasa de pe sosea cu o asemenea masina.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
[hi]Digitail[/hi], drumul din Iași la investiție series B și peste 10.000 de...
Sursa: start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro