Desi a pornit initial ca tuner de Mercedes, AMG a fost asimilat de constructor. Asa ca acum este luat la ochi de alti tuneri.

Celor de la Brabus nu le mai ajunge modificarea Mercedes-urilor. Acum s-au apucat si de masinile diviziei AMG. Nemtii au pregatit un kit de tuning, dar nu pentru un model anume, ci pentru un motor anume: V8-ul de 6,2 litri al lui AMG. Brabus ofera pachetul B63 S care presupune cresterea puterii motorului V8 la 550 CP (cuplul maxim ajunge la 650 Nm) pentru toate modelele Mercedes AMG echipate cu acest propulsor.
Kitul presupune reprogramarea modulului electronic de gestiune a motorului cu modificari la nivelul injectiei si aprinderii. Admisia a primit un filtru de aer sport, mai performant, iar evacuarea catalizatoare speciale, care ajuta la evacuarea mai rapida a gazelor fara a parasi insa normele de poluare Euro 4.

De la tuner la tuner. Brabus modifica AMGCu aceste modificari, modelul CLS 63 AMG ajunge la 100 km/h in 4,3 secunde si atinge o viteza maxima de 330 km/h, iar ML 63 AMG, in ciuda masei mari, accelereaza pana la 100 km/h in 4,9 secunde si se plafoneaza abia la 275 km/h.

In functie de model, Brabus ofera noi modele de jante cu diametrul de pana la 23 de inch, iar pentru modelele cu tractiune spate este disponibil si un nou diferential blocabil pentru un transfer mai bun al puterii pe sosea. Un modul electronic poate cobori garda la sol a modelelor ce dispun de suspensia ABC cu pana la 20 mm, asta daca se doreste un comportament mai bun in viraje.

De la tuner la tuner. Brabus modifica AMG
Pentru ca cei ce vor solicita aceste modificari sa poata profita la maxim de cei 550 CP, Brabus ofera si un sistem de franare mai performant, eventual chiar cu discuri de ceramica.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.