Tunerul german Edo Competition are o alta idee despre performanta unui Mercedes C 63 AMG.

Mercedes C 63 AMG by Edo Competition"La naiba cu modestia" - asa incepe comunicatul celor de la Edo Competition despre ultima lor realizare, un Mercedes C 63 AMG. Desi recunosc calitatile si performantele excelente ale modelului de serie, baietii de la Edo Competiton s-au declarat nemultumiti. De fapt, nu nemultumiti, ci mai degraba increzatori ca se poate mai mult. E treaba lor sa gandeasca asa, daca vor sa-si pastreze renumele.

Mercedes C 63 AMG by Edo CompetitionC 63 AMG este echipat de constructor cu un V8 de 6,2 litri, puterea maxima fiind de 457 CP, iar cuplul de 600 Nm. Fara turbina. Dealtfel, nici cei de la Edo nu s-au complicat cu supraalimentare. In schimb au modificat esapamentul si galeriile de evacuare, au schimbat filtrul de aer si, cel mai important, au recalibrat sistemul de gestiune electronica a motorului. Ocazie cu care au suprimat si limitatorul electronic care tinea viteza maxima la doar 250 km/h.

Testat pe bancul de probe, propulsorul a ajuns sa furnizeze 555 CP si 680 Nm, valori suficiente pentru ca masina sa explodeze de la 0 la 100 km/h in 4,3 secunde si sa cunoasca plafonarea abia la 320 km/h.

Mercedes C 63 AMG by Edo CompetitionPartea buna (sau rea, in functie de cum privesti situatia) este ca Edo Competition nu s-a intersectat cu liniile estetice ale masinii, rezumandu-se la montarea unor jante negre, din aliaj usor, de 19 inch, pe care le-a incaltat cu pneuri Michelin Pilot Sport Cup. In ceea ce priveste interiorul, nu exista poze, pentru ca nu exista un interior standard. ca sa nu intre in contradictie cu diferitele gusturi ale clientilor, Edo ii lasa pe acestia sa comande ce vor. Pentru pretul corect, tunerul executa orice.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.