BMW-urile erau insa supraalimentate fie cu turbo fie cu compresor mecanic si atunci, tunerii fiind responsabili cu asta. Acum exista deja motoare turbo (pe benzina) oficiale, dar asta nu inseamna ca tunerii nu mai apeleaza la aceasta solutie.
G-Power a ales sa mareasca performantele motorului fostului BMW M3, un 6 cilindri in linie, de 3,2 litri si 343 CP. Tunerul a montat un compresor performant, iar rezultatul este ca vechiul M3 devine mai performant decat actualul. Sigur, comparatia este evident fortata, dar va imaginati ce satisfactie poti avea depasind in acceleratie modelul care a inlocuit masina pe care o conduci.
Puterea maxima a motorului a crescut de la 343 CP la 450 CP (cu 30 CP mai mult decat livreaza V8-ul de 4 litri de pe actualul M3), iar cuplul maxim a ajuns la 450 Nm (de la 365 Nm cat are in versiune de serie). Ca urmare, acceleratia de la 0 la 200 km/h este posibila in 14,7 secunde, fata de 18,1 secunde pentru versiunea de serie, aspirata, a motorului, diferenta fata de actualul M3 fiind de o secunda in minus, pentru aceeasi performanta. Viteza maxima trece cu putin de 300 km/h.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ludovic Orban: Biroul Electoral Central este subordonat PSD și PNL
Sursa: wall-street.ro