Chiar daca a iesit din productie, vechiul BMW M3 demonstreaza ca mai are inca resurse. Si cautare.
BMW M3 by G-PowerCand a fost lansat vechiul M3 germanii isi mai permiteau sa tina la traditie. Adica nici nu le trecea prin cap sa foloseasca supraalimentare pentru propulsoarele pe benzina. Adevarul este nici nu era nevoie, plus ca masinile BMW erau adorate de fani si pentru acest motiv - motoare pe benzina aspirate, de turatie mare.
BMW M3 by G-PowerBMW-urile erau insa supraalimentate fie cu turbo fie cu compresor mecanic si atunci, tunerii fiind responsabili cu asta. Acum exista deja motoare turbo (pe benzina) oficiale, dar asta nu inseamna ca tunerii nu mai apeleaza la aceasta solutie.
G-Power a ales sa mareasca performantele motorului fostului BMW M3, un 6 cilindri in linie, de 3,2 litri si 343 CP. Tunerul a montat un compresor performant, iar rezultatul este ca vechiul M3 devine mai performant decat actualul. Sigur, comparatia este evident fortata, dar va imaginati ce satisfactie poti avea depasind in acceleratie modelul care a inlocuit masina pe care o conduci.
BMW M3 by G-PowerPuterea maxima a motorului a crescut de la 343 CP la 450 CP (cu 30 CP mai mult decat livreaza V8-ul de 4 litri de pe actualul M3), iar cuplul maxim a ajuns la 450 Nm (de la 365 Nm cat are in versiune de serie). Ca urmare, acceleratia de la 0 la 200 km/h este posibila in 14,7 secunde, fata de 18,1 secunde pentru versiunea de serie, aspirata, a motorului, diferenta fata de actualul M3 fiind de o secunda in minus, pentru aceeasi performanta. Viteza maxima trece cu putin de 300 km/h.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.