Pasiunea pentru masini nu are limite si poate lua forme extreme.
VW Lupo tuningUn croat cu destul de mult timp liber si (probabil) cu ceva bani stransi, dar nu suficienti pentru un supersportiva de traditie, s-a gandit sa vada unde isi poate duce Lupo-ul proprietate personala, din punct de vedere al performantelor. Si a ajuns mai departe decat ai fi tentat sa crezi ca e fizic posibil.
Dupa cum vedeti si din poze, masina nu a primit cine stie ce kit de exterior care sa o faca sa para cat mai agresiva si sa atraga atentia. De fapt, exteriorul nu a fost deloc o prioritate si a ramas cel de serie. E adevarat, cu mici modificari pentru a face loc jantelor mai mari, incaltate cu pneuri de performanta.
VW Lupo tuningPartea tehnica nu prea mai are nici o legatura cu sistemele montate de VW pentru modelul Lupo de serie. Sub capota fata a fost instalat un propulsor tot de la VW, dar unul V6 de 2,8 litri. Care nu a avut suficient loc asa ca a fost nevoie de "priza" de aer pe care o vedeti taiata brutal in capota. Ideea este ca proprietarul nu s-a multumit cu atat. A mai pus un alt motor de acelasi tip in locul scaunelor din spate, micul Lupo devenind astfel un coupe cu doar doua locuri.
VW Lupo tuningNu se dau detalii despre transmisie si modul de sincronizare a propulsoarelor, fiecare dintre acestea antrenand cate o punte. Fiecare motor dezvolta o putere maxima de 201 CP, dar totalul este de 500 CP, cu ajutorul catorva mici modificari. Cum masina catareste cam 1.000 kg, raportul greutate/putere de 2 kg/CP este mai bun decat al multor masini supersport. Si daca tot a reusit sa ajunga la acest nivel, croatul spune ca urmatorul pas este sa monteze niste turbine celor doua propulsore, pentru a ajunge la 1.000 CP.
In clipul video vedeti o plecare a acestui Super Lupo, plecare care poate ironiza putin accelerarea anumitor bolizi italieni.

Sursa: evo-cars.de via worldcarfans


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.