Opel vine cu o noutate care suna foarte bine. Nu este nici un record in domeniul auto, dar este o premiera pentru segmentul in care activeaza Insignia. Inginerii germani au luat motorul turbodiesel de 2 litri, cunoscut in gama Opel si i-au mai adaugat o turbina. Asa ca acum avem un diesel de 2 litri, biturbo, care ofera performante foarte bune, in conditiile in care consumul este mai scazut decat la versiunile mai slabe ale aceluiasi motor, cu un singur turbo.
Motorul are acum doua turbine, una mica si una mare. Cea mai mica activeaza la turatii mici, pentru a reduce lag-ul caracteristic motoarelor supraalimentate. La turatii mediii, ambele turbine lucreaza, iar la turatii mari (incepand cu 3.000 rpm), doar turbina mare este functionala.Rezultatul? Motorul produce... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro